czwartek, 7 lutego 2013

Victoria's Secret Swim


Czy też myślicie już o wakacjach i słonecznych dniach? Kiedy w sklepach pojawiają się pierwsze oznaki wiosennych kolekcji i kończą się szaleńcze wyprzedaże ja rozglądam się już za kostiumem kąpielowym;)
Nie jest to czynność u mnie częsta, ponieważ ostatni swój kostium kupiłam cztery albo pięć lat temu (!)


Właśnie od Victoria's Secret. 

Na małą paczuszkę ze Stanów czekałam jakieś 1,5 miesiąca i od tego czasu ta marka stała się moim faworytem jeśli chodzi o bikini. Mój ulubiony model to ten Bandeau - bez ramiączek:


To mój model sprzed 5-ciu lat ;)

A to już nowa kolekcja









6 komentarzy:

  1. Może w Polsce są gdzieś do kupienia te kostiumy:-)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://tohavefabulousday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na allegro jest spory wybór, często niejednokrotnie drożej niż na oficjalnej stronie VS.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Granatowy jest boski... Miałam kiedyś 2 kostiumy od VS, przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam jakies 5 bikini od VS i wszystkie swietnie sie spisuja! I wysylka do Polski wcale nie jest taka droga. Na prawde warto zainwestowac.

    OdpowiedzUsuń